Tento projekt se brzy vychýlí ke zdárnému konci. Prodej ebooku začne za

Co kdyby pro tebe pohyb a cvičení už nebyla jedna velká neznámá?

 

Co kdyby ses naučila zacházet se svým tělem z pohledu ženy a na tréninky se těšila?

Jediný pohybový protokol, který potřebuješ,

aby ses naučila základy

zdravého pohybu.

  • Přijde ti, že nás nikdo ve škole neučí úplně zásadní věci ohledně pohybu a vlastně jsme přehlcení informacemi, které neumíme využít?
  • Cvičení není jen o tom vyšťavit se a vypotit, pohyb a trénink je od toho, aby ti sloužil ke zdraví a dlouhému aktivnímu životu.

Kolik permanentek do fitka už letělo do koše nepoužitých? Kolik článků už jsi přečetla a nedokázala je zasadit do svého života? Kolik videí z Youtube už jsi hledala a nespasila tě? Proč se některé dny v měsíci necítíš na velké výkony a proč je to v pořádku?

Víš proč ti všechny načtené informace nefungují? Protože potřebuješ získat nejen znalosti, ale také souvislosti, které musíš pochopit ze širšího kontextu tak, aby ses naučila o sebe starat a dospěla k výsledkům, které už několik let chceš.

 

 

 

 

Trvalo mi 7 let, abych si propojila souvislosti, které mě konečně dovedly ke spokojenosti.

Zažila jsem spoustu situací, kdy jsem byla vyčerpaná, uběhaná k smrti a přetrénovaná, přesto jsem nedosahovala výsledků, které jsem si přála.

Začínala jsem jako nadšená bikini fitness v procesu, ale naštěstí mě dohnalo zdraví, od té doby jsem přestala řešit povrchní cvičení a pustila se do vnímání těla jako komplexu.

To mě provedlo postupně Powerliftingem, Crossfitem, láskou ke kettlebellu a bodyweight, až jsem se dostala ke vzpírání.

Chci tě naučit, jak si můžeš být sama sobě nejlepším trenérem, který se zná lépe než kdokoliv jiný.

Můžeš změnit svůj přístup ke ZDRAVÍ, odpovědět si na OTÁZKY, které ti vrtaly hlavou a vyřešit základní otázku POHYBU a TRÉNINKU z hlediska ženy.

  • 1
    Trénink pro zdraví
    Cílem tréninku pro zdraví je být silným jedincem. Pokud tě v 50 bolí bedra, něco je špatně. Pokud máš problém s koleny, kyčlemi, rameny – jednoduše pociťuješ někde bolest - je to většinou ukázka toho, že to neopotřebované tělo, které ti bylo dáno s příchodem na svět jsi zanedbávala, protože to nebylo dostatečně urgentní, abys tomu věnovala pozornost.
  • 2
    Sedavý životní styl
    WHO (World health organization) označuje sezení jako čtvrtého největšího zabijáka, který lze ovlivnit prevencí. Je to prekérka, pokud je naše tělo designované na pohyb proto, aby bylo zdravé. Pohyb a zdraví je v podstatě “symbiotický“ vztah. Pokud jedno chybí, organismus chřadne.
  • 3
    Specifika ženského tréninku
    Ženy prahnou po běhání jako zázraku, který je spasí a spálí všechny tuky. Existují mnohem efektivnější formy pohybu, které tě jako bonus dostanou tam, kam potřebuješ. Žena je cyklické stvoření a ne každý trénink pro tebe znamená, že máš síly za tři. Hormonální spektrum ovlivňuje trénink a málo trenérů na to dbá.
  • 4
    Naučím tě dovednost
    Pokud chceš být ve formě a zdravá, věř mi, že tě dokážu naučit vše potřebné proto, abys poznala své tělo a naordinovala si trénink přesně podle toho, jak potřebuješ právě ty a nemusela každý měsíc utrácet za tréninkové plány a tréninky, pokud nechceš a nemáš specifické vyšší cíle.

!! POZOR !!

Protože si za svou tvorbou stojím, ávám ti k dispozici TÝDEN garance vrácení peněz, kdy si můžeš rozmyslet, zda je to to ono, nebo jsi čekala úplně jiný šálek kávy.

Nemůžeš se dokopat ke cvičení? Možná jsi jen ještě nepřišla na opravdový důvod, proč se hýbat. Věř mi, potřebuješ, aby tě někdo proklepal a donutil probudit se tím správným způsobem.

Kolik času strávíš hledáním v nesmyslných článcích? Kolik času už ti proteklo mezi prsty, protože ses vydala do slepé uličky, která ti dlouhodobě nepomohla? Kolikrát už ses přesvědčila o tom, že zkratky nefungují a berou ti čas?

 

Jak by ses cítila, kdybys dostala komplexní přehled o tématech pohybu a zdraví a mohla sis sama naordinovat právě potřebné podmínky, aby ses o sebe postarala a jednou provždy tento problém vyřešila. Nebylo by to jednodušší řešení, než plácat se další roky v jednom kruhu?

 

Prvních osm týdnů budeš mít každý týden k dispozici nový tréninkový plán, který ti ukáže v praxi teorii, kterou si probereme.

 

 

 

 

  • Teoretické informace ohledně tréninku a pohybu z mnoha úhlů pohledu zdraví a ženství
  • Videa, která ti vizuálně ukážou, na co je důležité se soustředit a naučí tě nejen cvičit.
  • Osm různých tréninkových plánů. Na každý týden jiné tréninky, které ti připraví půdu pro vlastní rozvrhování tréninků.

Pro koho je ebook vhodný?

  • Chceš se naučit nejen jak cvičit, ale také jak být zdravá a jak se starat o své tělo z hlediska pohybu.
  • Jsi ochotná se učit nové věci a nemáš jasno v informacích, které dosud znáš.
  • Chceš aby tě tréninky bavily a jsi ochotná svůj důvod proč cvičit posunout na důvod proč být zdravá a veškeré benefity brát jako vedlejší příjemný produkt.
  • Jsi žena a chceš využít ze své cykličnosti maximum. Nebaví tě hledat na Youtube stále nová videa, která na sebe nenavazují.

Pro koho ebook vhodný není?

  • Máš specifické požadavky a specifické tréninky typu vzpírání, poledance. Tento typ tréninku je individuální a v protokolu najdeš základy pro zdraví a cvičení všeobecně.
  • Nejsi ochotná se naučit zásady aktivního života včetně chůze, postoje nebo dýchání.
  • Máš specifická zdravotní omezení a nejsi ochotná je konzultovat se svým ošetřujícím lékařem/fyzioterapeutem.
  • Očekáváš, že koupí protokolu se všechno vyřeší samo bez tvého přičinění a námahy.

 

 

Buď se můžeš stále motat na jednom místě, nebo to můžeš změnit.

Co když je tohle možnost, jak přestat řešit povrchní věci, odšrtnout si kolonku trénink, pohyb, zdraví, hubnutí a soustředit se na důležitější věci?