.

  • Můžeš být SILNÁ ŽENA a nepotřebuješ k tomu žádné stroje ani běžecký pás.
  • ZÁKLADNÍ CVIKY jsou základ . Když už se o ně někdo pokouší, většinou je nedělá tou nejlepší možnou formou.
  • Jestli nejsi absolutní magor do cvičení, nevadí, důležitý je pohyb jako takový - pojď se soustředit na pohyb jako takový, nehledej ten nejlepší cvik na six pack a zadek - ten recept se jmenuje KOMPLEXNOST.
  • Nenajdeš tady instatní rychlozměnu těla, ale naučím tě hýbat se tak, abys byla do budoucna ZDRAVÁ.
  • Podělím se s tebou o kompletní KNOW-HOW, které potřebuješ, aby ses o sebe mohla později starat sama.
  • Hledám ODHODLANÉ ŽENY, které chtějí být ve svém ŽIVOTĚ silné a jsou ochotné do sebe INVESTOVAT - úsilí, peníze a čas.
  • Nemusíš být blázen do železa a činek, jde o POHYB. Individuální přístup umožňuje používat BODY WEIGHT, ČINKY, KETTLEBELLY, TRX, ale na druhou stranu nejsou problém ani OLYMPIJSKÉ OSY.
  • Nezáleží na tom, zda jsi úplný ZAČÁTEČNÍK, POKROČILÝ nebo PROFÍK, se vším se dá pracovat máme-li stejnou myšlenku!

Dej svému cvičení smysl, prohánění na strojích ve fitku nemá význam, běh na páse je nuda! Co je tvým cílem?

  • Tělo máme všichni, ale funguje tak, jak bychom si představovali?
  • Jsi začátečník a nemáš tucha, jak se dostat do formy a jak vůbec začít?
  • Jak jsi na tom se základními pohyby jako jsou - POZVED, DŘEP, MRTVÝ TAH, KLIK, SHYB, STOJKA nebo PRKNO?
  • V běžném životě je spoustu situací, kdy tyto pohyby provádíš - bereš tašku do jedné ruky, sebereš předmět ze země ...
  • Jsou tu ale taky pohyby, které jsou zdraví více než prospěšné!
  • Bolí tě záda? Tak co třeba VIS na hrazdě, balanční cviky nebo hluboký dřep?
  • Jestliže celý den sedíš, tvé tělo trpí a jestliže jsi lenoch, vůbec ho to nezajímá.

Zaměř se na to nejdůležitější

Jestliže celý den sedíš, tvé tělo trpí, a jestliže jsi lenoch, vůbec ho to nezajímá...

Pohybové vzorce

Základní průpravy pohybových vzorců, které tě provedou od začátku tvé cesty a vytvoří z tebe raketu.

Mobilita

Jsi-li člověk sedavý, což je 99% populace, pomůžu ti s prohloubením rozsahu pohybu.

Zdraví

Pravidelná fyzická aktivita působí na všeobecné zdraví - fyzické, fyziologické i mentální.

 

 

.

  • Lektorka skupinových tréninků FreshKruháč
  • Kurz Funkčního trenéra - Improve academy
  • Semináře na různá zdravotní témata - Improve academy
  • 6-ti týdenní kurz vzpírání s Tomášem Kejíkem
  • Kurz BASICS v areně Pavly Kladivové
  • Několikaleté zkušenosti nasbírané z Powerliftingu, Crossfitu, vlastní váhy, HIIT, běhu, s Kettlebelly, body weight a také vzpírání
  • Spolupráce s různorodými trenéry

Co můžeš očekávat

Podívej se, jestli je to tvůj šálek kávy ...

Každý jsme originál

Cvičení zaměřené přímo dle tvých možností a potřeb

Report

Týdenní shrnutí správnosti formy provedení cviků

Myšlenka

Cvičení s hlubší myšlenkou než chci zhubnout, nabrat

Dotazník

Společně zjistíme, jaké jsou tvé cíle a důvody proč - protože to je úplný základ, na čem se můžeme odpíchnout

Chytrá hlava, chytré tělo

Možnost vzdělávání v průběhu spolupráce - brožury, pracovní listy, ebooky zdarma + zvýhodněná cena tvorby

Konzultace

Pravidelné online konzultace vzájemných připomínek a požadavků - protože face to face ničím nenahradíš

Máš nějaké dotazy?

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.
INSTAGRAM
deviakata
EMAIL
novotn.katerina@gmail.com
@DeViaLifestyle